Service Delivery Manager (Dutch)

WE ARE GROWING!

We zijn als Belgisch bedrijf gespecialiseerd in ‘Identity en Access Management’ in verschillende markten zoals gezondheidszorg, overheid, bankwezen, productie, … en nog veel meer.

We zijn een absolute referentie binnen de wereld van ‘cyber security’.

Als IAM competence center van de Cronos Group hebben wij meer dan 14 jaar ervaring op het gebied van IAM en hebben we een lange staat van dienst op het gebied van succesvolle Identity en Access Management | Access Management | Identity Governance & Administration (IDM/AM/IGA) implementaties.

Daarnaast bieden wij oplossingen om veiligheidsincidenten te beperken.

Met onze specialisten, specifieke processen en technologie bewaken we vanuit het Security Operations Center (SOC), voortdurend de IT-infrastructuur bij onze klanten om hun algehele veiligheidspositie te verbeteren door bedreigingen en incidenten te voorkomen, te detecteren, te analyseren en op te lossen.

DIT IS WAT JE GAAT DOEN:

De Service Level Manager opereert als SPOCnaar zijn/haar klanten, voor zowel het IAM-team als voor het SOC-team

  • Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer van jouw klanten.
  • Je verzorgt de rapportering van de geboden diensten aan de klant op basis van de Service Level Agreements.
  • Je onderhoudt de SLA en communiceert hierover naar de teams volgens afgesproken procedures.
  • Je volgt incidenten en changes op de voet, zorgt voor escalaties van hoge prioriteitsproblemen en de communicatie naar de klant.
  • Je volgt mee het budget en de kosten op, zorgt voor een correcte doorfacturatie van de geboden diensten en neemt initiatieven met het oog op efficiëntieverbetering.
  • Je gaat de klantbehoeften inventariseren en deze met het team vertalen in technische oplossingen.
  • Je stuurt een team functioneel aan.

In deze functie rapporteer je aan de Managing Partner.

DIT BEN JIJ:

  • Idealiter heb je een Master/Bachelor in een ICT richting; maar een hoog denk- leer- en redeneervermogen zijn minstens even goed.
  • Affiniteit met en interesse in IT zijn een must; evenals minimum 5 jaar ervaring in ‘Service Management’. Ervaring met ‘security dienstverlening’ zijn uiteraard een plus.
  • Kennis van ITIL-methodologie –en processen zijn een absolute meerwaarde.
  • Je bent sterk in het opzetten van een effectieve rapportage en kan deze helder duiden. Je beschikt dan ook over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Klantgerichtheid | entrepreneurship | zelfstandig kunnen werken | resultaatgerichtheid; zijn basiscompetenties.
  • Je bent goed meertalig Nederlands – Frans – Engels

DIT MAG JE VERWACHTEN:

Een topjob bij een absolute referentie binnen ‘cyber security’ met realistische doorgroeimogelijkheden.

Je start met een intensieve opleiding, maar de focus ligt vooral bij training on the job.

  • je wordt voorzien van state-of-the-art tools om jouw job naar behoren te kunnen uitoefenen (smartphone-laptop-wagen)
  • je geniet daarenboven van talrijke sociale voordelen (preventie, services, home-office, mobiliteit, …) en kortingen bij meer dan 400 partners
  • uiteraard kan je rekenen op een marktconform salaris en extra-legale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, 32 verlofdagen, …

Ready to take your career to the next level?

Do you think you have what it takes to join our team?

Fill in the following form and let us know! We will get in contact as soon as possible!

We hope to welcome you to our awesome team soon!

About IS4U

IS4U is the primary Information Security competence center within the Cronos Group. We are experts in Information Security solutions and we understand the challenges our customers face: Improving security, streamlining operations and managing access risk while continuously demonstrating compliance with stringent industry and regulatory requirements.